Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2014 13:57 - Босненски пънк насред София
Автор: dan4okj Категория: Музика   
Прочетен: 763 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2018 01:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
    Краят на Август е и е време за пънк ска в Маймунарника. Който е бил минали години със сигурност помни концертите на Уикеда и Светльо енд дъ Леджъндс. Тази година наред бяха една от най-успешните балкан пънк групи - Дубиоза Колектив. Ако преди години някой ми беше казал, че ще умра от кеф на босненска ска пънк дъб група щях трудно да повярвам, но ето, че и това стана!

    Още качването ми в автобус 204 се забелязваха хора, които бяха в същата посока към мен. И с приближаването към Маймунарника се увеличаваха. Пристигнахме към 8-20 и нещо и обстановката си беше типично маймунарска. Хора с бирички подскачат, звучи нещо за подгрявка и от 2-3 посоки понамирисва на трева.




Часът е 20.30 + една много бърза бира време

    Затихва звучащата песен на Тошко Колев и тутакси навсякъде пред сцената става фраш. Започва интрото за групата приканващо към добро настроение, пушене на марихуана и разни такива неща и те излизат с Volio BiH от последния им албум Apsurdistan. И веднага след това 

"I am from Bosnia, take me to America
I really want to see the Statue of Liberty"
      Екзалтацията вече е максимална. Няма човек, който да не поскача и приглася. Идеята да избягваме пого беше тотален неуспех тъй като то беше навсякъде! Летяха ръце, крака, пот, бира, а в носа ми постоянно попадаха нечии косми или направо цялата коса на някой.
    Последователността на следващите песни ми се губи, но се чуха някой добре познати неща като Firma Illegal, Euro song, Vlast i policija. Други бяха нови за мен. И тук идва момента да кажа - ето, това е да си музикант - не зная песента, не зная езика, (дори не съм сигурен дали е сръбски или босненски :D) но на втория припев вече пея с пълно гърло. Малко музиканти могат да постигнат това. 
    В същото време патакламата наоколо продължаваше. Почнаха да се появяват разни крака и туловища над главата ми - краудсърф ентусиасти. Всичко продължава да лети и да се върти навсякъде. 


Към 22.00 и нещо

     До сега всичко протичаше без почивка, но явно и на бандата им стана жега. Йо-йо въпроси и отговори с публиката почват да зачестяват, но настроението си е все така готино. Посвещават песента Free Market на Окупаторите от миналата есен, като преди това провеждат кратък урок за текста. Всички пеят. 
Веселбата и блъсканицата продължаваше може би дори на по-големи обороти (или може би умората си казва своето). 
  Zbog svjetske krize Nemam za rizle

    Хващам приятеля ми, познатия като Гъз, за врата да подскачаме. Малко след това някой мина и го избута напред в погото, а аз останах закачен за врата му, без никакви опции за отскубване, и започнах да се движа около погото лепнат за него. Разни такива шантави неща се случваха през цялата вечер. 
    Следват krivo je more и Балкан фънк за финал, като преди това с разни разигравки се увериха, да не е останал неподвижен човек на концерта. 

И няколко думи за бандата

Страхотни! Това е думата! Истински, веселяшки... и лично аз откривам сериозна хипарска нотка в тематиката и стилистиката на песните им, скрита под пънк звученето. Направиха невероятно шоу и наистина не знам какво друго да кажа.

23.00 
Потни и доволни гоним последното метро на Софийския с танцова стъпка и напев

Ди ЕНД!         



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dan4okj
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18877
Постинги: 10
Коментари: 5
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930